yagmurum_53 ikizlerinannesi2985 çok ağlayınca ağrısı war diye düşündüm kolunu hareket ettirdikçe ağlıyordu ağladıkça ateşi çıkar dedim ağrısı azalsın diye werdim öyle kıyamadım