Herkesin çocuğu kendine özeldir . Oğlum 5+21 de gayet kilosu boyu yerinde . 6 Aydan önce ek gıdaya başlama ihtiyacı duymadım . Doktorum da sadece emdiği için 6 ya kadar başlama dedi . Ben kimseye neden 3 ayda 5 ayda ek gıda veriyorsun diye sormuyorum ama benim neden bebeğime ek gıda vermediğin sorgulanıyor.Neymiş o 4. Ayda başlamış . Yok herşeyi yiyormuş. Banane bundan acaba ? Bi bitmedi kadının kadına zulmü 🤦🏻♀️