Ysmn123 Kızlar merhaba bebeğim 3 aylık. Hala çok sık emiyor, 1 1 buçuk saat aralıklarla emziriyorum. Her emzirmede 2 göğsümü de veriyorum ve toplamda yarım saat falan emiyor. Ama emzirme bittiğinde ağlayarak alıyorum göğsümden 🙄 acaba yetmiyor mu sütüm doymadığından mı ağlıyor?
ymn Ysmn123 biz de 49 günlük olduk ve şu acaba aç mı kaldı cümlesi bizim evde hep kaos yaratıyor.çünkğ eşim mamaya karşı.asla mama vermeyelim diyor.bizimki de sürekli memede bırakıp yatırınca irkilip uyanıyor ben de aç mo diyorum eşim de aç değil sütğn var sürekli emiyor vs diyor.birbirimize giriyoruz sürekli😞😞😞
Bebeminnie Ysmn123 mama ver dene bir kere anlarsn doyuyor mu Bende mesela azönce iki tarafı da emzirdm Ağladı durmadı üstüne 60 cc mama içti sonra sakinleşti 2.5 aylk bu arada
Ecee Ysmn123 canım onun gazı vardır. Benim oğlumda 2 aylıkken 2 saatte bir sadece 5 dk etmiyordu ve sonrasında ağlıyordu 1 ay sürdü bu kabus
Ysmn123 Ayrıca bu ay 550 gram almış doktor yeter dedi alt sınır 500 gram olduğundan. Fazlaca çiş de yapıyor ama sütüm yetmiyor gibi gelmeye başladı
MayneymisAltintop Bana öyle geldi canım çünkü üç aylık bebeğin daha uzun olmalı emme aralığı ve 15-20 dkda doyabilir. Çişli bezlerini takip ediyor musunuz?
Ysmn123 MayneymisAltintop evet çok fazla çiş yapıyor bezi çişle doluyor hatta açtığımda bir daha bile yapıyor 🤭
Derin34_ Gazdanda yapıyor olabilir. İlk başlarda bizde öyleydik şuan 2,5 aylığız. Çiş sayısı yeterliyse doyuyodur
Ysmn123 Derin34_ evet gazı var biraz çıkartıyorum ama yine de gazlı. Yediklerime de aşırı dikkat ediyorum ama gaz her türlü oluyor
Lavitaebella Ysmn123 oy kuzucuk😊böyle durumlar için de sling öneriliyor,hem işinizi görürsünüz hem o rahat eder. İstediği kadar emebilir de heralde. Uyur,uyanır,gaz çıkarır falan.