merve0128 Bebeğimin cildi kuru diye mustela bebek şampuanı ve cilt losyonunu aldık ilk defa bugün kullancaz göz yakıyor mu hiç sıkıntı yaşayan var mı yakmaz yazıyor ama internette bir kaç şikayet olmuş göz yakıyor diye yaşayan var mı bu durumu
Minikbirsincap merve0128 canım ben mustelanın hem şampuanını hem vücut losyonunu kullanıyorum. Çok memnunum hiçç göz yakmıyor merak etme.
bukaga merve0128 ben kullanıyorum set halinde aldm bizde bişi dokuntu yaptı kafası da kabuk oldu mustela mı acaba diye düşünüyorum burada bekleyeyim basına gelen varsa diye
Tkrdg59 merve0128 bebeğim 5 aylık doğumundan bu yana mustela saç ve vücut şampuanı kullanıyorum hiç göz yakmadı çok memnunuz
iremezgi bukaga bizde doğumdan beri mustela kullanıyoruz, bi ara kafası kabuk oldu yani konak oldu ama sonra geçti çok kısa sürede. Şampuanla mı ilgiliydi bilmiyorum 🤷🏻♀️
Didem1234 bukaga ben de şampuan sanıp şampuan değiştirdim hatta kuruluktur diye krem sürüyordum meğerse muza alerjisi varmış muz yemeyince normale döndü. Sizin de öyle bir şey olabilir mi acaba
aay1 @Minikbirsincap vücut losyonunu ne zaman kullanıyorsunuz acaba bende de set halinde var da losyonu ne zaman kullanmam gerektiğini hiç bilmiyorum o yüzden kullanamadım öyle duruyor🤷🏼♀️
eceunverkanra merve0128 Bebek bakim urunlerimizin hepsi mustela, hicbirinden tek bir sikayetim olmadi cok memnunuz. Goz yakmiyor
benimdunyam21 merve0128 bende kullanıyorum hiç yakmadı 😌 yağını losyonunu şampuanını hepsini kullanıyorum çok memnunum.yağıyla masaj yapıyorum.losyonuda banyo sonrası ve her sabah rutin olarak yüzüne sürüyorum.