Kızlar selam, 2 yaş 7 aylık bir oğlum var. Konuşma ve iletişim kurma konusunda 4 4.5 yaş gibi olduğunu söylüyor doktoru. Anlayacağınız her şeyi anlıyor ve her şeyi konuşuyor. Ama bugün başladığımız tuvalet eğitimi konusu bir hüsran. Bezin bittiğinde artık sana göre bez kalmadığı için tuvalet yapacaksın dedim. Sonrasında da turuncu boxer giyeceği için çok heyecanlanmıştı. Bugün sabahtan bu yana lazımlığa oturup kalkıyor ama bir tülü çiş kaka yok. Kalkıyor 5-10 dakika sonra altına yapıyor çişi. Bana da anne ben altıma yaptım şimdi sen bana neden yaptın diye soracaksın diyor. 🤦🏻♀️ Tuvalete gidiyoruz kapıyı kapatalım burası tuvalet açık yapamayız diyor. Yani kala çiş demek dursun benim gibi cümleler kurup analizler yapıyor. Ona bugün annecim sen tuvalete yapınca ben çok mutlu olucam dedim. Peki tuvalete yapmazsam nasıl olacaksın diye soruyor. 🤦🏻♀️ Ne yapıcaz bilmiyorum sürekli üst değişiyoruz önceden söylemiyor yaptıktan sonra söylüyor. Devam edeyim mi bezini takayım mı ne dersiniz ? Çok uzun olmuş içimi döktüm resmen 😞