Synr ay benimkide öyleydi ilk başladıgımızda evyah dedim sadece yogurt yiyodu başka hiç bişey yemiyodu ama şükür 1 ay sonea düzeldi şuan yiyo herşeyi, dişleri çıktıktan sonra düzeldi belki sizinkide düzelir bekleyin sabredin ben sadece gün boyu yogurt yediriyodum mamayıda almıyodu aç bekliyodu