Aysenurl Kızlar 2. Bebeğim doğunca otomatik anakucagı kullanıcam diğer bebeğimde küçük henüz onu dizimde sallıyorm:Anakucagında uyuduktan sonra beşiğe mi koyuyorsnz yoksa anakucagındamı uyuyor
aay1 @Aysenurl bende 4 moms var onda uyuduğunda 3. Aya kadar almıyordum bırakıyordum ama şuan 4 aylık 3 aylıktan sonra biraz büyüdükleri için yatağına alıyorum daha rahat yatsın diye
aay1 @Aysenurl yok kullanmıyorum hamak gibi yatıyor zaten uyuduğu zaman hamak halinde yatırıyorum uyandığında birazdaha dikleştiriyorum