Oğlum 11 aylık olana kadar herseyi cok güzel yiyordu içiyordu suan 14 aylık olacak ağzına hiç birşey sürmüyor meyve yemek hiç birşey 3 aydır böyle hafta bi kere sadece güzel yer onun dışında sadece emiyor sürekli azı diş çıkarıyor 4 tane 2 tanesi patlamış sadece inşallah bundandır öyle umut ediyorum çocuğum 3 aydır yemeklere küstü ne yapalirim lütfen bi akıl verin sunuda söyleyim asla zorlamıyorum yemiyorsa bırakıyorum hemen