HHatice Bebeğim yakında 9 aylık olacak mama ve ek gıda alıyor ekmek nasıl veriyorsunuz ve normal ekmek mi veriyorsunuz çorbalarına artık koyup vermeyi düşünüyorum.
Sln20 HHatice Ben bebek ekmeği veriyorum 8. aydan beri, hem kahvaltıda hem de çorbalarına katarken hafif ılık suyla ıslatıp eziyorum, çorbasını üzerine ekliyorum. 9 ayı geçti şimdi eline köşe ekmek veriyorum kemiriyor :)
Zeynep_3567 HHatice diyetisyene gittik ve corbalarina normal ekmeğin içinden parçalar kopararak verebileceğimi söyledi
siyah_kalppp Bizim 7. Ayımız bitti ama ekmek vermeye korkuyorum yiyebilir mi ki ?? Tükürüğünden bile tıkanacak gibi oluyor bazen ekmek nasıl yer bilemedim
Zeynep_3567 siyah_kalppp alışır zamanla biz hep kustuk boğazına takılsın hemen kustu şimdi şükürler olsun yavaş yavaş alıştı zamanla alışır merak etmeyin ☺️
New HHatice ben yedinci aydan beri veriyorum tam bugday ekmegini once corbalra koydum hep epeyidr elinde de yiyor on aylik suan
bikerem HHatice ekmegi kaynar suyla ıslatıyorum eziyorum. Ustune bi kepce corba koyuyorum.6.5 aylik oglum.hipp ve etinin ekmegini verdim ilk etapta,simdi firin her acildiginda bir avuc hamur yogurup yapiyorum,tam bugday unuyla
annesinin_kizi HHatice ben normal ekmeğim içinden çorbalara katarak veriyorum bazen yağda yumurta yaparsam kahvaltıda veriyorum
Bebek2020_ HHatice Somun ekmeğin içini sabah kahvaltısında yoğurdunun içine minik minik bölüp ekliyorum. Çorbalarda pirinç, bulgur, şehriye kullandığım için ekmeğe gerek kalmıyor.