Yaa ben nerede yanlış yaptım acaba??
Süzme peyniri bizim yediğimiz bir gün suda beklettim tuzu çıksın diye. 1 lt sütü ılıttım. 7 saniye parmağımı tutma kıvamına gelince bir parça süzme peyniriyle sütü karıştırıp krema kıvamına getirdim ve süte ekledim. Ve akşamdan sabaha normal yoğurt mayalama şeklinde sardım sarmaladım. Sabah baktığımda gayet güzeldi görüntüsü 🙄 Aldım buzdolabına koydum 4 saat sonra aldım süzeyim diye.. Bildiğiniz yoğurt süt arası bir kıvamda ne suyu var ne peynir kıvamında.. Ne oldu nerede yanlış yaptım ya??? Aldım buzdolabına koydum tekrar ama hiç umudum yok :( Olmazsa neye çevirebilirim ki bunu ben :( Yardımmmmmmmmm