Kızlar hayırlı ramazanlar.
Benim kızım 6 aylık olmak üzere doktor kontrolünde 5.5 aydan beri ek gıda alıyoruz. 6.ay itibari ile kahvaltı başlıyacağız. İlk etapta kahvaltıda neler verebilirim. Ben herşeyi karıştırıp verme taraftarı değilim mesela yumurta sarısını peyniri ayrı tek versem yiyemez mi .Tarif aradığımda yumurta peynir bazen meyve anne sütü püre yapıp veren tarifler çıkıyor. Sizler nasıl bir yol izlediniz. 6.aydan sonra doktor sabah kahvaltı öğlen sebze püreleri hafif çorbalar ikindi de yoğurt akşamda meyveli kendi yaptığım muhallebileri verebileceğimi söyledi. Günde 3 4 öğün yapabilirmişiz. Sizler neler uyguluyorsunuz benimle paylaşırsanız çok sevinirim.