Hanımlar, merak ettim kavanoz mamalardan kullanıyor musunuz ( evetse hangi markayı tercih ediyorsunuz) yoksa her zaman kendiniz mi hazırlıyorsunuz püreleri. Kendiniz hazırlıyorsanız dışarda yanınıza almak için hep çıkmadan önce taze mi hazırlıyorsunuz ve dışarda bozulmaması için neler yapıyorsunuz? :)