Yaa güzel anneler benim kızçem 2 aylık oldu.tırnaklarını hafta da 2 kere törpülüyorum ne ara uzuyor da yüzünü çiziyor anlamıyorum.cok canım sıkılmaya başladı çiZiyor 3 gün sonra geçiyor ama korkuyorum gözünü de çizicek her gün bir yanagı çizik son 1 haftadır arttı.siz de durumlar ne?