Kızlar ikizlerimden biri 5.700 diğeri 6.300 kilo.. slepyy bez kullaniyorduk. Şimdi molfiks 2 numara kullaniyoruz. 3-6 kilo yazıyor üstünde. Bol gibi geniş gibi duruyor ama üstten sızdırıyor ve ciltlerini çok kızartıyor. Kilolarina uygun mu değil mi anlayamadım. Molfiks mi bu şekilde kızartıyor.. 3 numara mi almalıyım tavsiyeniz var mi