aysbabe Manisa’dayız bizde. Dışarısı sıcak ama evin içi serin oluyor hala. Büyük kızımda, 2 yaşında, kısa kolluya geçiş yaptım ama küçük kızımda, 5 ay 19 günlük, ya tek kat uzun kollu zıbın ya da kısa kollu zıbının üstüne ince uzun kollu giydiriyorum, altı tek kat oluyor, 1-2 haftaya kadar tek zıbına geçeriz