Ben mama verdiğim halde 16 ya kadar yükselmişti. Üzmeyin kendinizi besleyin bebeği yeter ki sarılığı toparlasın bir an önce. Daha sonradan anne sütüne döndük biz, 1 aylıkken emmeye başladı diyebilirim, yoluna girer her şey. Şimdi sadece anne sütü alıyor neredeyse.