Yamanikomm yeni doğmuş anne sütü alan bir bebek günde 4yada 5 defa çilli bez bırakır size yanlış bilgi vermişler ki benim bebeğim de de sarılık vardı 14 hala da gözlerinde var şuanda anne sütü aldı sadece ve gğnde 5 den fazla büyük çişli bez çıkartıyordum doktorumda dedi günde 5 defa falan çiş yapar dedi bubu özellikle soruyordu. Şuanda 3. Ayımıza gireceğiz uzamış sarılık oldu bebeğim şuanda sadece gözlerinin kenarların da kaldı sarılık doğduktan 1 hafta sonra koruna olmuştum ondan dolayı bebeği çok emzirmedim ondan dolayı sarılık olmuştu koronayı ağır geçirdim ilahtan falan kesişmiştim buda bebeğini etkilemişti ama şükür şimdi herşeyi iyi.