Merhaba anneler
9 günlük bi bebişim var emziriyorum her emişte iki göğsümüde emziriyorum ayriyeten emzirirken diğer taraftan akan sütümü de biriktirip onuda veriyorum ama anlamadığım bi şekilde hala aç gibi sütün yok desen göğsümdende süt geliyor o emdikten sonra mama versem onu bile içicek gibi bi halde neden olabilir acaba 😔😔