deryata ben karadut özüne 1 yaşındayken başladım 8 aydır veriyorum. Bu surecte 5 sise bitirdik. Ama ben meyvesuyu niyetine veriyorum hem tadı güzel hem sekerimsi bir tadı yok çok mayhoş. Oğlumda çok sever. Ama istaha bir etki ediyor mu hiç bilmiyorum onu icsede aynı yiyor içmese de yani normal az öz yeterince yer. Aldığım yer de mugla yöresel ürünler internette var