ygmr benim kızımda 4 ay 12 günlük aynı sıkıntı bende de var kısa kısa emmeler. AArtık herşeyi görüyor Ve meraklı ertrafına emzirirken özellikle odasında emZirmeye gayret ediyorum dikkati dağılmasın diye..
Bi süre emiyor sonra bırakıyor tekrar o yüzden tam doymuyor 1 saate kalmadan acıkıyor sürekli emme modundayız o yüzden 🙂
Doktorum 4. Ayda artık civciv yumurtadan çıktı pes etme emmeye devam ettir dedi ben de peşindeyim her anı kolluyorum 🙂