cekoslavakporseleni Kızlar bebeğim birkaç gündür böyle ağzı köpük gibi oluyor, neden olabilir. Normal bir durumdur değil mi? 3 aylık bu arada. <a href=“https://ibb.co/pJVttZH"><img src=“https://i.ibb.co/NZD88p0/IMG-20210429-142322.jpg” alt=“IMG-20210429-142322” border=“0”></a>
Teemo07 cekoslavakporseleni kendisi yapıyor agzıyla sanırım. Cunku benim oglanın da öyle. Genellikle emdikten sonra. 22 gunluguz daha.
kubraanne cekoslavakporseleni salyadan o canm oyun yapıyolar benim kızda öyledi akıyodu agzinda köpük köpük
Senemmm11 cekoslavakporseleni doktor tükürük bezleri gelişiyor falan demişti galiba bize tam hatırlayamadım da aklımda öyle kalmış. Yani yutkunmadiklari için oluşan tükürükleri böyle oluyor köpürüyor. Oğlumun daha da kötüydü büyük olsa deterjan sabun yutmuş falan diye düşünürdüm 😂
cekoslavakporseleni <a href=“https://ibb.co/pJVttZH"><img src=“https://i.ibb.co/pJVttZH/IMG-20210429-142322.jpg” alt=“IMG-20210429-142322” border=“0”></a>
cekoslavakporseleni Ssssraa ben de öyle düşündüm ama böyle köpük köpük olunca bi sormak istedim. Teşekkür ederim 💕
cekoslavakporseleni kubraanne salya aklıma geldi ama diş için çok erken diye düşündüm. Ama tabi normal salya da olabilir. Teşekkür ederim
cekoslavakporseleni Mrv38 Google a img yükle yazıp çıkan linke tıklıyorsunuz. Orada zaten sayfa sizi yönlendiriyor. Fotoyu yükleyip çıkan bağlantıyı kopyalayıp buraya yapıştırıyorsunuz