duygu00 Bebeğim artık emekliyor ve evi süpürmek çok zor oluyor benim için şarjlı dikey süpürge kullanan var mı nasıl memnun musunuz
Deletedmom27337 duygu00 ben beko-nun kullanıyorum çok memnunum halı kaldırıyor resmen. Kablolu https://images.app.goo.gl/E8J5QQFfWJkHAciR6