4 ay 20 günlük bebeğim bir ayı aşkın bir süredir beslenmek istemiyor zaten biberonla besleniyordu.Kaşıkla ya da enjektörle verince yutmuyor ya da azıcık yiyip kusuyor.Son bir aydır hiç kilo alamamış.Götürdüğümüz doktorlar yemekten tiksinmiş diyorlar.Başka hiç bir problemi yok.Nazogastrik sonda takıldı o şekilde besliyorum var mı başına böyle bir şey gelen ya da etraftan böyle bir şey duyan o kadar küçük bebek neden tiksinsin yemekten