Kizlar bebegim sadece aksam saatleri boyle yapiyodu artik gunduz de yapmaya basladi.Saatlerce uyumuyo evde hicbi ses yok tv bile acmiyorum beyaz gurultu supurge ne sesi varsa aciyorum uyumuyo degisik pozisyonlarda yatiriyorum rahat etsin diye yatagini degistiriyorum rahat degildir diye tekrar yataginda yatiriyorum olmuyo koluma aliyorum olmuyo.Saatlerce aglama krizi sonrasi uyuyo niye boyle yapiyo yardimci olun nolur😔😔