Deletedmom0099 düşük ihtimal canım, benim 12. gün 27 çıkmıştı 14te görünürdü olsaydı 🥺 geç döllenme ihtimali için bir hafta daha bekleyebilirsin
Esin12121212 Deletedmom0099 ilk daha canim o yüzden merak ettim 14.gun 0.100 çıkıp negatif olunca dahada adet olmadım doktorlarda 15.gun yaptir testi demişti dayanamayip 14.gun yaptırdım ama sonuç bu olunca acaba dedim nasip
Deletedmom0099 Esin12121212 benim 3.de tuttu, umudunu kaybetme canım. banada 15. gün dediler 12. gün yaptırmıstım
Esin12121212 nartanemm yok canım ins kısmet ben düşük yaptım sonra aşılama oldu iste normal gebe kalmistim
Esin12121212 Fulyaalinmina bencede tüp bebek tedavisinde de 13 gün diyorlar 11 gün falan ben oluyor mus
Fulyaalinmina Esin12121212 bizim de tüp bebek 11. Gün 800 çıkmıştı değerim ikizdi biri düştü biri büyüyor 6 aylık 😊