Veterineriuss Merhaba sevgili anneler bebeğim 4 aylık olunca karma aşısı için sağlık ocağına götürdüm vegaferon verdiler kullandığım gecesi çocuğum ağla ağla 🥺5 saat durmadı yatmadı bayıldı resmen 🥺sabah 4 te tekrardan başladı 🙁maceramız zar zor durdurdum prospektüsünü bulamadım daha yeni açmama rağmen internetten baktın paraben içeriyormuş ⁉️Nasıl bir mantık ya bu ve bu sağlık ocağından onaylı 👀 böyle bir saçmalık olur mu ya çocuğumun dengesini alt üst ettiler siz hangi kan damlalarını kullanıyorsunuz tavsiye edeceğiniz bir kan damla var mı bu durumu yaşayan var mı
KuzeyBaturunAnnesi Veterineriuss ben değerleri ölçülmeden vermek istemesim aynı damla verildi bizede.çocuk doktoruna sorduğumda ise kullanmamamı söyledi kn damlası gerekli ama doğal olan bişe kullanılması daha iyi diyerek farklı bi damla verdi onu lullanıyoruz hiç kullanmadım .doktorına danışabilirsiniz
Elifmoms Veterineriuss sağlık ocağı 4 aylıkken vermişti ama ben kan değerlerine bakılmadan kan ilacı kullanılması taraftarı değilim 6 aylıkken tüm değerlerine bakıldı çok şükür iyi çıktı. Doktorum kan ilacı kullanmamıza gerek olmadığını söyledi.
Yarenim Ben ocean markasının microfer damlasini kullanıyorum hem kullanımı kolay agzina sıkıyorum direk ,hemde bebekler daha severek yutuyor ve ustu basi kirleniyor.kesinlikle tavsiye ederim.vegaferon ben bir kutuyu yarıda bıraktım.
Veterineriuss Yarenim peki herhangi bir rahatsızlık falan olmadı demi kabızlık gibi ve bide doktor tavsiyesimi
Veterineriuss KuzeyBaturunAnnesi çok haklısınız ama ben kan verme taraftarı değilim yeni olgunlaşmaya başlayan damarları tam tuturamadıklarından patlatıyor sarılık atlatık oradaki kan alım bir eziyeti o yüzden ben kendim cesaret edemiyorum o yüzden tecrübeli annelere danışmak istedim
irva Veterineriuss Evet doktorum diğerlerinin demir içeriği biraz daha az dedi vermedi.Bunu kullanıyorum keçi boynuzu özü içerikli.Çok da memnunum kabız vs hiç bir şey yok.
Yarenim Veterineriuss yok hiç olmadı, ben doktora tavsiye ettim o da onayladı. Hatta d vitaminide bu markaninkini kullaniyorum
KuzeyBaturunAnnesi Veterineriuss bende kan vermedim 😇 çocuk doktorumuz bundan sonra mutlaka kan düşüklüpü oluyo oyüzen başlanmask gerek biz doğal olanı başlayalım dedi farklı bir damla ile başladık biz😇
Veterineriuss Elifmoms dün geceden sonra bende vermeme taraftarıyım ama doğal bir içerik için tecrübeli annelere danışmak istedim