UrasEfeMom Merhaba bayanlar bugün süt alerjisi teşhisi konuldu bize ne yemeliyim örnek menü var mı internete baktım düzgün bi liste bulamadım siz neler yiyorsunuz paylaşır mısınız mümkünse 🙏
Asafeymeninannesi UrasEfeMom Süt ve süt ürünlerinin dışında herşeyi yiyip,içebilirsiniz Kahvaltı zorlayabilir sizi yalnız (peynir,yoğurt vs)
Morusevenanne UrasEfeMom bizde de var. Özellikle dışarıdan yemekten kaçının tatlı vs hersey. Paketli gıdalarda da içeriği okuyun. Kliktag uygulaması kullanıyorum ben barkodu okutunca direk çıkıyor ne oldugu. Alerjikleri de işaretlemek gerekiyor tabi.
UrasEfeMom Morusevenanne çok teşekkür ederim test olarak mı çıktı bize test yapmadan söyledi böyle birşey olabilir mi. Test yapmadan nasıl anlar ki
Morusevenanne UrasEfeMom hiç test yapmadı mu bize kaka testi yaptı kakada sindirilmeyen süt parçaları çıktığı için konuldu teşhis.
UrasEfeMom Morusevenanne yok kaç kez kaka yapıyor dedi benim şikayetim çocuğumun çok ağlaması ve gaz sancısı çekmesi dedi süt diyeti uygula