Aybk Cemile12213 4 aylıgz 4,5 kere yaptık ucak yolculuğu, özellikle inişte emzirin ve ya emzik verin ki kulakları tıkanmasın onun dısında baska hiçbir endişe edicek durum yok, seyahatinizin tadının cıkarız 🤗iyi yolculuklar
Sedefbxl Glyykt bende hep tek gıttım kızım 28aylık oglum 6aylık olucak nasıl olucak bılmıyorum ıkız pusetı aldım kızıma koltuk alıcam oglumda emıyo emzık almıyo bakalım hayırlısı
Bulutesila Sedefbxl bende aynı durumdayım daha bilet almadım kızım Bi dahaki ay 2 yaşında olucak oglum 2 aylık tek başımayım kızım için yetişkin biletimi almam gerekiyor oğlum kucakta olucak?
Humus Glyykt mesela benim bebegim 5 aylik. Sadece kendime bilet aldim. Kucagimda mi olcak bebek. 20 tl yi check in yaparken mi weriliyor
[silindi] Cemile12213 sadece ucak kalkmadan once ve ınıste baya sıkıntı yasıyorsunuz sıkılıyo bagırıyo sonra rahatsınız ve bebek arabasını ucaga bınerken teslım edecegım demeyı unutmayın sakın yoksa bagaja verıyorsunuz
hellomom Almilaninannesi yani sen giderken puset alamadin oyle mi? Ben o zaman hic riske atmayayim koltugu onceden alayim. 480 lira fark istiyorlar benden😞 aksi gibi ben kendime pusetli koltuk alsamda ucak doluysa esimide ayri yere oturturlarsa birde ona mi on koltuk parasi vericem diye korkuyorum. Valla bu thy nefes alsan para istiyor😤
Almilaninannesi hellomom aynen oyle oldu sansima yanim bostu bos koltuga yatirdim bencede al. Ama cok istemisler?? Thy sitesinden rezervasyonuna bi gir ordan koltugunu sec bence ben oyle yaptim 150 yaziyordu orda. 480 cok fazla 🙄🙄
Masumkelebek Cemile12213 süt sağ emziriyosan mutlaka yada mama hazırla susturucu çok kalın giydirme bunalıyorlar.
hellomom Almilaninannesi ucustan ucusa farkediyor koltuk fiyati, mesafe uzun olunca artiyor fiyati thy sitesinde de ayni yaziyor zaten:/