Kucuktospam Kızlar doktor damla sayısını söyledi ama nasıl içireceğimi sormayı unuttum nasıl vereyim damlayı bilen var mı
Ylm @Kucuktospam Kucuktospam çay kaşığıma döküp usulca ağzına koyabilirsiniz. Ya da sprey şeklinde olanı var d vitaminin, ben onu aldım agzına Bi puf fıslatıyorum çok kolay oluyor.
Ef24 Kucuktospam 3 damla kullanacaksınız. İsterseniz damlalıgıyla direkt ağzına damlatın isterseniz çay kaşığına damlatıp diline sürün
Gls04 Kızlar bende oceon kullanıyordum eşlim devit almak hiç kullanmadım ama paraben bar deniyor söz hangisini kullanıyorsunuz veya devit ilde ilgili bilginiz var mi
Deletedmom_29 Kucuktospam ben bebeğimin ağzına üç damla damlatıyorum direkt. O da alıştı ağzını açıyor
Bernayben Bizim doktorumuz sprey olanlarından almamızı önerdi vitagil marka kullanıyoruz. Sprey olduğu için uygulaması çok pratik oluyor bebeklerde. Her gün 1 fıs sıkıyorum.