Elifim46 Kızım 15 aylık doğduğundan beri saç kıran var tam tepesinde geçmedi bir türlü hastaneye de goturemedik onemseyip nasıl geçer bir fikri olan varmı 🙏
Egemenin_Annesi Elifim46 sarimsak sürünce geciyor esimede yapmistim ben ama bebeginiz icin bir doktora danisin isterseniz.
Elifim46 Egemenin_Annesi Bugün sürdüm ama kesmek falan gerekiyormuş tabi ben yapamam da işe yarar mı öyle yapsam
Elifim46 Egemenin_Annesi Yok havanda ezdim direk sürdüm. Eski postlara baktım da jiletle kesip suruyorlarmis tabi bebeklere değil de bnde ilk defa duydum