Sbl40 Hanımlar bebeklerinize hangi pişik kremini kullanıyorsunuz bebeğim 12 günlük dalinin pişik kremini almıştım hiç memnun kalmadım sudocrem sebamed bapanthol arasında kaldım kullananlarınız varsa nasıl memnun musunuz
Mom727373 Sbl40 canım sudocrem belki iyi geliyordur ama içerik olarak temiz değil. Diğerlerine bak derim. Ben penaten kullanıyorum memnun kaldım. Dalini zaten ne krem ne şampuan hiçbir şeyini kullanma derim
Mom727373 Sbl40 Bu sayfayı tavsiye ederim eğer içerik konusunda titizsen her konuda temiz ürünleri veya ürün yorumlarını bulabilirsin
Han30 Sbl40 ayrıca dalin ne şampuan ne yağ ne krem asla kullanmam içerigi hiç iyi degil araştır derim ben şampuan da mustela kullanıyorum
Glsmmmmm Ben mustela kullanıyorum aşırı memnunum onun dışında kızarıklık falan olursa sudocrem kullanıyorum ondan da çok memnunum
Mom727373 Fatma46elif35 bilmiyorum onu, zaten kremi sadece popo kısmına sürerim kakanın temas edeceği yerlere. Bi doktordan mı duydunuz peki ben şimdiye kadar hiç duymamıştım şaşırdım açıkçası
Melisa59 Sbl40 sudocrem kesinlikle çok memnunum ama şuan pişik se geçmesi için pişik kremi kullanın . Genelde memnun kalmamanin sebebi pişik kremi ile pişik önleyici Kremi karıştırıyorlar .
Fatma46elif35 Mom727373 bende bilmiyodum 2 yaşındaki kızımin vajinası kapalıydı açtı doktor sonra 3 aylık kizimda da kapanma oldu Onuda açtırdım şimdi sürekli takip ediyorum kapanmasın sizin kızinizda varsa bakın doktor kontrolüne bazı doktorlar bakmıyo bilmiyor anneler bezden krem ıslak mendili den olduğunu söylüyolar