Edaa Merhaba hanımlar.12 aylık bir kızım var dünden beri ateşleniyor.Dün götürdük hastaneye doktor muayene etti başka hiçbir sıkıntısı yoktu öksürük,kusma,ishal,burun akıntısı gibi.Kan ve idrar tahlili istedi,kan tahlilini verdik sonuç temiz çıktı ama idrarı bir türlü veremedik.Verilen idrar poşetini hastanede taktım bezine gitmiş bütün çiş.Doktora taktırdık yine tutmamış beze gitmiş.Evde taktım bezi bağlamadan ayakta tuttum yapmadı bu sefer bunaldı.Tekrar taktım altını bağlamadan bu sefer yine taştı dışarı işedi hep 😥😥İdrar yolu enfeksiyonundan şüpheleniyorum yoksa neden sürekli ateşi çıksın ki hiçbir sebebi yokken...Nasıl çözebilirim bu idrar alma işini yardımcı olabilecek varsa çok sevinirim 😢
Sltnbl2018 Edaa kızlarda çok zor oluyor idrar almak sonda ile alıyorlar ama kızlarda nasıl oluyor bilmiyorum altını açıp su içirip bardak tutup alsanız
Elenora Edaa ilk önce tak daha sonra kucağındayken bebeğim göbek deliğine ıslak mendil sür oyna biraz yapar canım ben kızıma öyle yaptırdım yoksa kızlarda çok zor oluyor 🤷🏿♀️
Nazlipek Edaa kupkuru olduğundan eminmisiniz güzelce kurulayın bölge hiç nemli kalmasın yapışkanlar tam dışına denk gelecek ve boşluk kalmayacak şekilde yapıştırın alırsınız inşallah geçmiş olsun kızınıza da
Dorukegeninannesi Edaa iyice temizleyin silin kurulayın eliniz asla değmesin poşetin içinde asla dokunmayın steril olmuyor o zaman kuru olmazsa poşet tutmuyor çişini yaptığı bölgeyi biraz açıp takın
Edaa Sltnbl2018 O kadar uzun süre ayakta tutamam ki ama 😥 Birde tamamen steril bir şeye girmesi lazımmış idrarın
Edaa Nazlipek Evet iyice kuru olduğundan Emin’im ama çok hareketli olduğu için sürekli kayıyordu çok şükür ayakta kaldığı zamanı yakaladım yapmış şimdi yolladım hemen insallah hayırlı haberler alırım 🙏🏼
Dorukegeninannesi Edaa ay iyi çok şükür ben hemişreyim gerçekten çok sinir bozucu bir durum bir hastaya defalarca takıyoruz bazen hastalar eve gitmiyor günlerce hastanede bekliyr 😂
Hatice18 Edaa Canım ne kadar steril olur bilmem ama bezi ters çevir öyle tak sonra idrari kutuya al Bende hastanede bı kaç kişide gördüm Benim kızım yok ama gördüğümü soyliyim dedim 🤗