Yavuzseliminannesii Arkadaşlar benim oğlum 8.5 aylık ve hala kundak ile uyuyor yapmazsak hemen uyanıyor veya beşiğine koyarken korkup sıçrayıp uyanıyor sizler kaçıncı ayda ve nasıl bıraktınız önerilerinizi bekliyorum🤗
kerem_imm Yavuzseliminannesii 4.5 - 5 aylıkken bıraktık yanlış hatırlamıyorsam. Siz de artık bırakın yavaştan.
Mom727373 Yavuzseliminannesii 4,5 ay gibi gece uyurken ellerini kendisi çıkarmaya başladı öyle bıraktık ama gündüz uyuturken hala sararım. Sıçramasa bile uykuya geçmeden kollarını nereye koyacağını şaşırıyor heralde devinip duruyor. Sizinki de kendisi bırakır belki zamanla
Begooo Kundağı bırakmak için çok geç kalmışsınız kesinlikle bırakmalısınız, 2.5 aylıkkem bıraktık önce tek kolunu dışarda bırakarak bikaç gün daha sonra iki kolunu birden çıkararak bırakabilirsiniz ama kesin bırakmalısınız