Merhaba güzel anneler bebeğim 7aylik 3aydan beri kollarında ayak bileğinde kizarikliklar var ,doktora gittik kan aldılar bisey çıkmadı süt alerjisi v.s ,krem verdi kortizonlu oylelikle biraz kurudu geçti, şimdi tekrar oldu kolu baya kızarık yara gibi acaba sizde de oldumu..