Merhaba. oda sıcaklığı 24- 26 derece arası degısıyor. Bebegm 8 aylık. Gece uyku tulumu 1.7 tog ıcıne askılı zıbın dan giydiriyorum. Gunduz atlet ustune uzun kol tisört altına bir pijama ama cok terliyor. Yenı gıda denemeden once basladı bu belirtiler.. Sırtında Once kızarıyor sonra sivilce gibi oluyor. Ama omuz ve gögüs kısmı direkt fotodaki gibi. Bugun yarın doktora götürücem ama fikir almak istedim 😣 siz nasıl giydiriyosunuz?isilik mi bu alerji mi 🤦♀️