Kızlar daha 2 ay önce antibiyotik kullanarak atlattım. Şimdi yine tekrarlıyor. Bekarken de hatta çocukken de vardı bu iğne falan kullanmıştım geçmişti. Ama bu aralar sık yaşamaya başladım. Temizliğime dikkat ediyorum, günlük ped kullanıyorum. Ayaklarımı sıcak tutmaya çalışıyorum sürekli üşüyen biriyim. Ama neden oluyo bu neden sürekli tekrarlıyor. Resmen yaşam kalitesini etkiliyor. Sürekli idrara çıkma isteği var sanki karnımda bi balon var değişik bi his. Ve sinir bozucu olmaya başladı. Var mı buna bi çözüm?