Defnemomy Merhabalar, kızım 9 aylık. Ayakkabı almak istiyorum ama ilk adım ayakkabıları kaçıncı aydan itibaren giydiriliyor acaba?
Merve Defnemomy yürümeye başlayana kadar çorapla ya da çıplak ayakla gezmeli evde. Dışarda da makosen giyebilir süslü olsun derseniz. İlk adım ayakkabısı için erken 🌸
Milagrosoreiro Defnemomy Bebeğim 10 aylık ayaklanmaya başladı Vicco aldım ortopedik ve çok hafif en iyisi Vicco diyebilirim
adastra Defnemomy Ben 14 aylıkken giydirmeye basladim çünkü kızım 13 buçuk aylıkken ilk adimlarini attı
Defnemomy Merve öyle mi, ben de şimdiden alayım demiştim adım atarken rahat olur diye. Destekle ayakta duruyor çünkü. Bahsettiğiniz modellere de bakayım bir
Defnemomy Milagrosoreiro bizim de ayakta destekle duruyor ama yürüyecek kadar değil tabii, daha zamanı var gibi
Hira12 Defnemomy 11 aylik yuruduk ama ayakkabiyla tam 12 aylik yurumeyw basladi.adidas aldik biz orjinal