durununannisi__08 52 gunluk kizim var ama emzige alistiramiyrum ilk 1 ay vermedim ama disarida bi misafirlikte cok zor oluyor damakli da denedim bibsin samaksizinida ama maslesef emziginide nasil alistirabilirim
Nur8890 durununannisi__08 7 tane emzik denedim almsyınca almıyor canım en son zorladım kustu malesef bizim bebelerde böyle
Recbeyer durununannisi__08 benimkide 3 4 ay almadı sonradan almaya başladı 1 yaşına kadar şuan 13 aylık kendiliğinden bıraktı
ikievlatannesiii durununannisi__08 benim oglumda oyleydi canim doktorumuzla ebemizin tavsiyesiyle philips avent ultra air aldim ve verir vermez tuttu 2 aylik kizim var onada aynisindan aldim hic almamazlik yapmadi oda tuttu bebeklerin tutma orani en yuksek emzikmis ve gercekten tavsiye ederim cokta memnun kaldik damak yapisini kesinlikle bozmuyormus yapisi cok guzel
pandemibebegi Maalesef canım almayınca almıyor. Farklı farklı emzikleri deneyebilirsin ama benimkine her türlü emziği denedim ben hepsini atıyor ağzından
pandemibebegi Sütünü biraz sağıp ona batırarak vermeyi dene. Bir de kullandığınız gaz damlası varsa emziği ona batırarak ver bakalım belki sizde işe yarar
SevdAyaz Benim ilk zamanlar alıyordu az az sonra naptıysam almadı. Emziği berince kusacak gibi olurdu. Geçen hafta her boş anında ya da ağlarken teklif ettim sonunda başardım tutuyo artık😍 3 ay 16 günlük benim oğlumda 😊
Tugcecivan SevdAyaz Damaklimi damaksiz mi denedin canım ,bnmkide almıyor böyle surup arkasndan falan verince surupub tadıyla emiyor sonra atıyor ya
durununannisi__08 ikievlatannesiii denicem onu saooun tavsiyeleriniz icin disarda xok zor durumda kaliyorum yuruyuse çıkıyorum evden ciktiktan 10 dk sonra tok oldugu halde agliyor .s
SevdAyaz Tugcecivan caanım ben ikisini de denedim aldı nasıl oldu anlamadım😂 şuan avent in damaksız 0 6 ay emziğini kullanıyoruz😊 uyurken vermiyorum gündüz veriyorum genelde.
SevdAyaz Tugcecivan almayan bebek almıyo doğrudur. Ablam çok sever emzikli bebeği iki çocuğu var naptıysa tutmadılar. Canları isterse alıyolar sanırım😊
SevdAyaz Dileksener5 yok canım sıkıntı yaşamadım ben. İlk doğum yaptığımda hemşire bana emziğe alıştır meme arsızı bu bebek demişti😂 sürekli vermiyorum ama unutmaması için de gün için de 3 4 kez veriyorum emziği yorulunca atıyo zaten kendisi😊
ikievlatannesiii durununannisi__08 evet canim cok iyi anliyorum bizimde emzik olmazsa olmazimiz annelerin en büyük kurtaricisi gercekten onunla bari biraz susuyolar
BARTUMOM durununannisi__08 benim tam 3 aylıkken aldı asla almıyordu bende pes etmiştim sonra denedim bakalım ne yapçak diye tutuş o tutuş