Ssssraa Kalıpları hakkında fikir sahibiyim ama hiç jean almadım. Oğlum 22 aylık boyu uzun bir bebek genelde kıyafetleri hep boydan kısa ama belden bol geliyor. Jean dar olur zaten 1buçuk 2 mi, ⅔ mü almalıyım🤨
Merve Ssssraa benim kızımda 21 aylık olmak üzere. ⅔ yaş aldım H&M’den. Beli bir tık bol ama bacaklardan tam oldu
Alfaabetaa Ssssraa benimki daha iki aylıkk tombik ve boylu bi bebek 4 6 ay aldım en fazla 5 aya kadar giyer. Benimkii seninkinden baya kücükmüş ama yinede bilgi olsun diye yaziyim dedim😁 ama kalitesi çok güzell
Tuba Ssssraa ⅕-2 yaş uygundur, h&m kalıpları biraz büyük oluyor. Oğlum 27 aylık olmak üzere yeni yeni 2-3 yaş giymeye başladı
Ssssraa eSved ah ne günlerdi 😜 canım hafızam dün ne yediğimi unutuyorum o sebepten ben kimseyi hatırlamıyorum. Uygulamaya girip baksam hatırlarım belki, dur kız iyi hatırlattınız bi gireyim😅