Ysf14-01 Merhabalar ya biz 3 buçuk aylığız dün ateslendi ishal oldu hastaneye götürdüm idrar kan tahlili yaptılar şükürler olsun tahlililler temiz çıktı ama idrarda enfeksiyon ve hastanede tedavi altında 1hafta kalması lazim dendi başına öyle birşey gelen varmı bu süreçte hastanede kalmayı tercih ettiniz mi eve mi getirip ilaçları düzenli kullandınız
Durukusunannesii Ysf14-01 benm kızım 4 aylıkken idrarda enfeksiyon gecrdi ama bizde ishal ateş falan yoktu sadece istahsızdı bizi hastaneye falan yatırmadılar evde 2 hafta ılac kullandık gecti
Tatlican Ysf14-01 hastanede serum takılıyor biz yattik 1hafta .başka zamanda oldu enfeksiyon azdı evde şurup ile geçiyor
Duygusm Ysf14-01 Benim bebeğim 13 aylık, şu an tedavi görüyor bunun için. Doktor hiç hastaneden bahsetmedi, evde antibiyotik şurup kullanıyoruz. Bizde de baya ateş, halsizlik, kusma oldu.
Burcu1853 Ysf14-01 canım bi 2 gece kaldık 4 aylıktı oğlum. Sonrasında hemen toparladı. Kalmanızı öneririm.
Ysf14-01 Tatlican geçmiş olsun yakın zamanda mi oldu acaba anneyi de bırakıyorlar yanında pandemiden dolayi Durukusunannesii bizdede ateş ishal dün vardı sadece bugün çok şükür yok toparlandı acaba yine tahlilde değişiklik olurmu
Tatlican Ysf14-01 hayr 3yil oldu ama ben yaninda kadlim emiyordu ve kimse bakamazki ona.ama idrar enfeksiyonunda isal olmazki .bagirsak enfeksiyonunda isal oluyor
Durukusunannesii Ysf14-01 biz 1 hafta ilaç kullanıp tahlil yaptrdık gecmemşti oyüzden Bihafta daha kullandk tekrar yaptrıdık bu sefer gecmıstı bıraktık ilacı eğer gecmesydi iğne verecekti bize doktor öyle demişti cnm
Ysf14-01 Duygusm acaba bizim ki daha küçük diye mi hastanede kalması gerekiyor korktuğum şey de onu tek mi bırakıyorlar beni de yatırırlar mi orda
Duygusm Ysf14-01 Bebekleri tek bırakacaklarını zannetmiyorum ama inşallah hiç gerek kalmaz buna 🙏🏻 Çok geçmiş olsun 💐
Ysf14-01 Tatlican ya ateş ishal vardı ama sadece dün serum takıldıktan sonra gecti sonuçlar öyle çıktı ama şu an herhangi bir belirti de yok enfeksiyon olsa yanma olmazmi ağlardı huysuzlandrdi
Tatlican Ysf14-01 belki serumun etkisi ile agri hafifledi ben herzaman dr ne derse onu yaptım kafamiza gore hareket etmek dogru olmaz .tabiki karar sizin.gecmis olsun🤲
Yusuf20 Ysf14-01 bizimki de idrar enfeksiyonu çok olurdu genel muayenede idrar testinde çıkardı.antibiyotik ile geçerdi.ateş ishal yerine iştahsızlık vardı.geçmiş olsun Allah şifasını versin inşAllah 🤲