Miican Hemşiresiniz galiba 😂 her zmnki hemşire ablamız yapmadı menenjit aşımızı izinde olduğu için. Farklı bir hemşire yaptı ve kızımın bacağında şişlik oluştu daha sonraki aşılarında yine sıkıntı yaşamadık dmkki tarzından kaynaklı fazla sıkmış olabilir farklı bişey olabilir sağlıkçı değilim bilemiycem o kadarını. El hafifliği diye bişey var gerçekten 👍🏻