Prens-annesi56 Bebeğimin kaşları çok kötü durumda isilik gibi ne yapsam geçer ve vicıdunda kırmızı lekeler çıkıyor
Melisbugi Prens-annesi56 konak olabilirmi acaba bizimde başta öyleydi şuan kaşları konak oldu ve çok zor oluyor temizliği gözüne yakın tam
Minikcasper01 Prens-annesi56 doktora götürün ya. Çok giydiriyosanız sıcaklamıştır çocuk ince giydirin bide duş aldırın geçer inş.