Bebeğim 5 aylık olacak. 3. Aydan beri saçı dökülüyor. Şu aralar aşırı bir artış var yatağı kıyafetleri boynu yüzü heryerinden saç topluyorum. Çokta güzel uzun uzun saçlı doğmuştu. Kayınvalidem hep kazıtalım diyor ama ben asla diyorum kıyamıyorum. İlerde saçı az olursa senin yüzünden olur diyo kazıtmadığım için. Kazıtmazsam bu dökülme devam mı edecek? Dediği gibi kızımın benim yüzümden azcık sacı olmasını istemem ama kesmeyede kıyamıyorum