InancDemir20 9 ay oldu dogum yapalı hala dikiş yerim kırmızı ve kasınıyor bu kasıntı geçmıcekmı bendemi bir sıkıntı var acaba 🤦🏻♀️🤦🏻♀️😖😖
sariKizim_akKizim InancDemir20 14 ay oldu bi tarafı tamamen iyileşti tenimin renginde, diğer yarısı kırmızı renkte üzerindeki bombelik gitti şükür
isilhanim InancDemir20 Ebru33 Noscar Diye bir jel var onu sürün kızlar . Bilmiyorum sürdunuz mu ama bana iyi geliyor daha 16 gün önce sez oldum.
Ebru33 Benim sezeryan yerim de et var gibi kırmızı doktor dedi iyi ileşmeymiş 😂2nci dogum da düzeltecek inşallah
EmineVedat Benimde sürekli kaşıntı oluyor bu iyileşmesine işaret sanırım. Üstelik izi geçmedi dikiş izi baya belirgin geçmeyecek, yapacak bir şey yok dünyanın en güzel hissini içimizden çıkarırken bir iz kaldı geriye diye teselli edeceğiz kendimizi. :')🌿