nisanada42 Annisler kızımın saçı eşit uzamiyor. 8 aylık çook uzun saçları daha hic kestirmedim. Ama artık kestirmeyi düşünüyorum çünkü saçının iç kısımları kısa üstte kalan kısımları çok uzun eşit değil yani ne yapsam ki
Sanatoryumpark nisanada42 ben 5 aylıkken eşit uzasın diye kestirdim. Bence kesin tamamen sıfıra vurmak değil de erkek traşı gibi yaptırınca güzel eşit uzuyo
Linosunannesi1 nisanada42 benimki de 5 aylık 2 3 gün önce kestirdim dedim büyüdüğünde aklı keserse hiç bırakmaz hem de yaza kadar malum evdeyiz bari uzasın dedim. Alt kısımları yastığa değdiği için hep dökülmüştü sizinki gibi üstlerde kalmıştı babası makina ile kesti dedik bari eşit uzasın
nisanada42 Sanatoryumpark bazen diyorum iyice uzayınca eşit keseyim dokunmayim şimdi çok kararsizim yaa
SonSerce 26 aylık hiç kesmedim, şimdi saçları katlı gibi duruyor . İki gün önce kendim kahkül kestim önlerine. Bence bırakın uzasın 🌺