Peryy merhaba ilaç ismi ne kaö aylık biz 15 aylığız ve sürekli balgam oluyorız aşırı terleme den dolayı yürürken bile su oluyor biz aferin içiyoruz ilk 5 gün iladim burun fısfısı ve burunda serum verme geçmez ise iburamin 5 günde geçmez ise direk antibiyotik 😢 ve şu an maalesef antibiyotik başlayacak gibiyiz🤦♀️