Ozgeeyavuz benim bebegim sallanmayı hiç kabuk etmedi, bebek arabasıyla evde turlayarak uyuyor uyuyunca yatağına yatırıyorum. Uykusu varsa kendisi de uyuyor. Gece beslenmesi için doktorumuz mama ile beslenen bebeklerde 7. Aydan sonra kesilmesini tavsiye ediyoruz. Gece beslenmesini sürdürmek ileride de gece yeme alışkanlığına sebebiyet verebiliyor obeziteye de yatkınlık çıkarıyormuş doğal olarak. Ben kademeli kestim. Gece 11 12 arası ve sabah 4 5 gibi 2 kez besleniyordu bebeğim. Önce 1 ay teke düşürdüm, 2. Mamayi vermedim. Su içirip uyuttum başta, sonra onuda yapmadım. Mama için gece 2 de tek sefer uyanmaya başladı bir süre sonra, ardından onuda kestim. 1 hafta da ona alıştı, 2 gece hiç uyanmadı sonra 1 uyandı derken ay sonunda 1 haftadır hiç kalkmıyor. Ama sabah mutlaka 6 da kalkıyor, eskiden 6 bucuk 7 gibi uyanırdı.