cicekkizim canım benim oğlumda da oldu. Sağ taraf düşmüşde şişmiş gibi kocaman bir toptu. Dr. Hiç sıkıntı bir durum değil kan toplanıyor normal doğumda olağan birşey dedi. Zamanla geçecek dedi. 4 aya kadar az inmişti şuan 5.5 aylık yok denecek kadar az var ama hala var. Sende canını sıkma zamanla inecek o. Kan toplanması oluyormuş sonra dağılıyormuş