Ebru33 parktan vs olabilir demişti doktor ama zaten hızlı yayılıyormuş bu hastalık. Havadan bile geçer demişti. Tedavi için verilecek bir ilacı da yokmuş. Ama korkulacak bir şey olmadı bizde. Yemek istemedi sadece. O sprey işe yaramıştı. Tadı da çok güzel iyileştikten sonrada günde bir iki fıs şıktım hep ağzına. Temizliyormuş ağzı boğazı.