Arkadaşlar kızım 1 yaşında ve çok zayıf. Diyetisyen sütü azaltmamı söyledi çünkü sürekli emmek istiyor yemek yemiyor. Ama iyice işkenceye döndü bu iş. Sürekli sürekli meme istiyor, oyun oynuyoruz dikkatini dağıtıyorum ama hala aklı fikri emmede. Ben nasıl azaltayım bu sütü vermeyince çıldırıyor ağlıyor susmuyor bıktım artık. Akıl verin lütfen.